Nursemom ayy o haftalarda ne panikliyo insan bi hissediyosun bi hissetmiyosun uyduruk bahanelerle doktora bile gittim 🙈 sakin olmaya çalış canım diycem ama insan çok tedirgin oluyo yaa şimdi 29 haftalık olduk zorla hissettiriyo zaten sağlıcakla geçer inşALLAH canım