Bengo bende önceden erken doğum yaptım bu ikinci hamileliğim o yüzden aklım çıkıyor eşime bazen akşamları şimdi doğuracağım sanırım diyorum ama daha haftamızda çok erken Allah korusun :( magnezyum dün banada verdi doktor. Daha önceden erken doğum geçmişin var kasılmaları önleyelim dedi. Benim bebeğin hareketleri de genelde asagida yani alt taraf zonkluyor bazen resmen. İdrar yolu enfeksiyonundan çok çekiyorum hep çok çekmiştim geçen seferde o yüzden erken doğurdum aklım çıkıyor enfeksiyondan :(