Ya aynı durum bende de oldu ben 2 aralıkta adet oldum testi de 4 ocakta öylesine yaptım şüphelendiğim için falan değil. Adet olduğum için günüm geçmiş sayılmıyordu. Test kıpkırmızı çıktı gittim hemen kan testi verdim bebek 6 haftalık çıktı doktor 25 kasım yazdı. Ama ben gayet normal adet olmuştum aralıkta. Şu an 35 haftalığım haftamız doktorun ilk hesabından hiç şaşmadı hep haftasında gitti ama benim kafa bir türlü oturmuyor nasıl oluyo bu şekilde