Kızlar merhaba sorum uzun olacak benim ilk bebeğimde son regl tarihim 8 Kasım 2022 di reglimin bir hafta sürdüğünü varsayalım 10-12 Aralık gibi regl gecikmem olmadan gebelik testi yapmıştım bir iki şüphemden dolayı iki koyu çizgi çıktı bta yda günüm geçmeden çok yüksek değer ile öğrendim (11972,5 çıkmıştı) yani 6 haftalık hamileydim doktora gittiğimde keseyi bebeği gördük kalp atışını bir hafta sonrası duymuştum yani bu demek oluyor regl öncesi hamile kalmıştım ama son reglimide 8 kasım tarihinde yaşadım ikinci bebeği düşünüyoruz şuan ben pazar gecesi kaset test yaptım silik ikinci çizgi çıktı pazartesi sabah yine yaptım yine silik ikinci çizgi çıktı saat 11 e doğru regl oldum ilk bebeğimde olduğu gibi acaba yine hamilelik var mı acaba üstüne görme olabilir mi