iremmsoyoz Oksapar kullanıyorum ilk aylardan beri, 36+4 teyim iğneden kurtulmama az kaldı diye o kadar seviniyorum ki
Seyuba bsradmr007 ben düşük yaptım bir önceki gebeliğim de , 8 haftalıktı kalbi durmuştu , şimdi ki gebeliğim de doktorum önlem amaçlı en başından beri coraspin hap kullandırıyor Şuan 15 haftalığız şükür
esdemiralay bsradmr007 Ben kullanıyorum canım . İlk gebeliğimde gebelik sonlandırma oldu sonrasında genetik testte pıhtılaşma bozukluğu çıktı hamileliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum ikisini de 32. Haftadayız az kaldı inşaallah .. Doğuma kadar kullanılıyor mu bilen var mı ?
esdemiralay cLearQueen yakın arkadaşım da coraspirin ve oksapar kullanıyordu coraspirini 35.haftada kestiler ama ben daha doktoruma sormadım. Kesildiği zaman bir riski var mı acaba ?
Gzdeaziz bsradmr007 bende kullanıyorum 14.hafta da kanamam olunca aspirini bıraktık sadece iğneye devam 37+2 haftalık olduk sanırım haftaya doğum ama ne zaman bırakacam bilmiyorum
Dunja Gzdeaziz doktorunuza vakit geçirmeden sorun. Sonuçta her an doğum olabilecek haftalardasınız. Allah korusun kan kaybı açısından bir sorun olmasın.
balim-58 bsradmr007 pıhtılaşmam yok ama iki düşüğüm oldugu için doktorum kullanmamı istedi ikisini de kullanıyorum
hulya98 balim-58 benim de bir düşüğüm oldu ısrar ede ede genetik test verdim bakalım sonucu bekliyorum allah bir daha düşük yaşatmasın kimseye sağlıklı bebişlerimizi alalım kucağımıza hemen 🥰🥰
iremmsoyoz bsradmr007 yok sadece oksapar iğne kullanıyorum. Herhangi bir düşük yaşamadım ilk gebeliğim, farklı şikayetlerim olduğu için önlem amaçlı verildi, doğuma kadar kullanacağım