cLearQueen serapmusta persembe sorcam doktora canım yazarım burdan acaba normal mi mesela 2 saat oldu hissetmiyorum
serapmusta cLearQueen hareket halindeyken bende pek hissetmiyorum ama uzanırken ya da bi süre aynı pozisyonda oturunca gün içinde de hissediyorum. Normaldir diye düşünüyorum ya inşallah 🙏
Seray11ay cLearQueen benimki 23 haftalık olacak. Her uzandigimda oturduğum da tekme atiyor hareketli yani. Ama ben hareketliyken etmiyor hissetmiyorum. Gece hareketli olması çok doğal çünkü gün içinde çok hareket ettiğimiz için gece onun sırası oluyor 😍