cLearQueen Guzel hanımlar, bu haftalarda bebek hareketleriniz nasıl? Ben bi gün cok net hissediyorum bi gün az hissediyorum.. mesela sabah ve gece daha net hissediyorum ama aksam pek hissetmiyorum.. normal mi çok merak ediyorum sizlerin nasil
Tutaste_ cLearQueen çok hareket ediyor bazen uyumuyor heralde bazen hiç etmiyor boyle saatte bir filan bi düzeni yok 😄 sabaha karşı uyandırıyor bazen ilk hareketinide oyle hissetmiştim sabah uykumdan uyandırmışti 😄 sabaha karsı durmuyor ayklrı elleri bi de akşamları bazen hiç etmiyor korkuyorum bende ama sıkıntı yok buzamana kadar biiey olmadı normal bence
Ceyda24 cLearQueen gecen gun aklim cikti nerdeyse gun boyu 10 kez hareket hissetmedim. .. Dopller cihaz almistm ara ara onla yokladim da hastaneye gitmedim.o gunun gecessi hareketpendi. Ayaktaykn is yaparkn yururkn cok hisetmiym . Uzannca daha cok hissedym. Bazen az bazen cok hareketli .
Bbgmsc cLearQueen günü gününe uymuyor 😅 birkaç gündür gündüz çok hareketli, 1 hafta öncesine kadar gündüz hep uyuyordu, gece uyanıyordu 😁
Selothatun cLearQueen canım gündüz hareketli olduğum için pek hissetmiyorum. Ama ne zaman uzansam özellikle akşam 9’dan sonra sanki dans ediyor içimde🙈 gece özellikle biyerde toplanıyor gibi 28+6
cLearQueen Suey evet ben de mesela gündüz hareket ediyosa aksam mesela yuruyus yaptim az once suan hic hareket etmiyo her yarim saatte yada bir saatte falan hissetmek mi lazim
Tutaste_ cLearQueen yok ya y bazılarını bebişi sakin oluyor. Bizimkilerin götü durmuyor bugun fazla vurmadı mesela herzaman düzenli olmuyor bence kimsedede
cLearQueen Ceyda24 evet canım benim de oyle. Her defasinda hastaneye gitmek de istemiyorum dopler cihazı iyi ki almışsın cok iyi fikir 🤭
Bbgmsc cLearQueen aynen öyle, o iç sıkıntısı çok kötü. Hele zorla dürtüp yine de hareket olmadığında 💆🏻♀️💆🏻♀️
cLearQueen Bbgmsc aynen canım ya bazen cok sert hissediyorum nerdeyse canım acıyo ama bazen cok derinden bazen de direkt vajinaya baskı yapiyor gidince sorcam doktora
Bbgmsc cLearQueen evet benim de öyle, bazen gerçekten irkiliyorum, bu haftalarda normal mi acaba böyle olması, aynı çünkü
serapmusta cLearQueen benimki de tam tarif ettiğiniz gibi. Bazen o kadar canım acıyor bazende çok derinden hareket ediyor
cLearQueen Selothatun gunduz pek hareketli degilim ben malum sicaklardan dolayi o yuzden hissediyorum bide gece hissediyorum.. toplanma tekme kayma dönme farkını hic anlayamıyorum
cLearQueen serapmusta persembe sorcam doktora canım yazarım burdan acaba normal mi mesela 2 saat oldu hissetmiyorum