Alparslanmom__ bende çok korkuyorum , ama şöyle düşünüyorum hep korktuğumuz başımıza gelir akışına bırakmak lazım . Ben dualarımı edip doktora bıraktım kendimi çünkü kendisi bana başta demişti 41 i bekleyelim demekki bekleyecek durumda değiliz 🥲 çok dikkat edin bebeğin hareketlerine .. 40 olduk bugün mesela hareketleri sabah hiç yoktu çok panik oldum . Şimdi toparlanıyor adet sancısı gibi ağrım vardı diyorum keşke bekleme şansımız olsaydı acaba kendisi gelirmiydi hiçte gelmeye niyeti yok ama.. hakkımızda hayırlısı olsun sizin içinde dua edeceğim inşallah sağlıcakla kavuşursunuz bakalım yarın bizim süreç nasıl olacak .. bebeğin suniyi kaldırmayıp sezeryana dönme ihtimali de var kendisini normal diye şartlamayın🙏🏻 inşAllah kendi sancınız gelir .. ben herşeyi yaptım olmadı yani. Evim 12 katlı binada dedim ben burayı inip çıktım mı doğururum ya çok büyük konuştum demek😁