Alparslanmom__ Oyy sağlıkla doğsun bebek dualarım seninle 🙏🏻 Aynen bence de riske hiç gerek yok olsun bitsin ♥️ Sezeryan hiç korkulacak bir şey değil bence ya ben sezaryen olursam diye bir şey kaydetmiştim atayım buraya 👇🏻
Sezaryenin en büyük avantajı bebeğin normal doğum sırasında oluşabilecek riskleri yaşamadan direk sağlıklı bir şekilde dışarı alınmasıdır. Bebeğin sıkışması, oksijensiz kalması gibi kötü olasılıklar sezaryende yoktur. Bebek az riskli bir yoldan dışarı çıktığı için birçok aile bu yüzden sezaryeni tercih etmektedir.
Umarım bu içinizi biraz ferahlatır. Sağlıklı bir doğum diliyorum, bebeğinizi koklayınca hepsi geçecek eminim 😍