Tugce8 Kızlar ben daha 11 haftalık hamileyim? Cinsiyeti de her hepiniz gıbı merak ediyorum.buz gıbı seyler canım istiyor soguk meyveler Benin gıbı olanınız varmı?
milaeqq Tugce8 Ben şu an 38 haftalığım ve bayadır canım buzlu şeyler yemek istiyor hatta 2-3 kere buzu çerez gibi alıp yedim arkadaşım doğuma gider ayak hasta olacaksın dedi yememeye çalışıyorum ama aşırı içim yanıyor buzlu soda, buzlu su hiçbir şey fayda etmiyor 😩
Merve-metin Tugce8 10+5 bende merak ediyorum geçen hafta sordum dur daha küçük 3-4 haftaya ancak belli olur dedi 12.haftada tekrar çağırdı bakalım yine soracam 😂 benim içimden hep kız geçiyor ama beni gören herkes senin oğlun olacak diyor sağlıklı olsun da cinsiyet çok önemli değil ama insan merak ediyor işte 😂
gizem3435 Tugce8 14+4 günlüğüz ama hiç merak etmiyorum nedense.sürpriz 3. bebeğimiz olacak pek hevesim yok alışamadım hâlâ bebeğe.. bunu da erkek hissediyorum 🫡
turkan403 Tugce8 karışık işte diğerlerine göre ekşi filan istemyom tatlı tuzlu arası hayatimda hiç yemedim bişey kokoreç koktu bana yemedim bişey nasl kokuysa😁😂😂
Limonlukek21 Tugce8 ben 9 haftalığım daha öyle canım bir şey istemedi bir kere tek reklamda dondurma gördüm canım istedi 😅
Tugce8 milaeqq bende, suan, senin, gibiyim birde yaz mevsimi karpuz sulu soguk meyveler yiyorum ama ıcım yanıyor 🥹
Silan_Abdullah Tugce8 sakın yapmayın şeker olabilirsiniz ve çok zorlanırsınız dikkatli tüketin lütfen
Tugce8 Merve-metin Benin ıcın de asla, önemli degıl ama merak, iste 😅benim, de, ıcım, den kız gecıyor ama hayırlısı olsun, bakalım Saglık la gelsin yavrularımız 💙💗
Limonlukek21 Merve-metin ilk gebeliğim önceliğim sağlıklı hayırlı olması tabi ama böyle kız bir tık ağır basıyor arkadaşlarımda daha evlenmeden bile hep sende erkek anası tipi var derlerdi 😅 his olarakta henüz yok
Melekannedi Merve-metin 18+4 haftalığım hala göstermedi kendini artık detaylıda görücez büyük ihtimal çok merak ediyorum sağlıkla gelsin başka bir isteğim yok…
Tugce8 turkan403 benim kuzenim de oyle, aserdı mumbar dolması erkek bebegım var. Herkes, Bı olmaz, ama
Sehnaz34 gizem3435 sağlıklı ve hayırlı evlat olsunlar öncelikle benimde ili oğlum var benimde üçüncü sürpriz oldu ve bende hic alışamadım hala da öyle cinsiyet belli oldu etrafımda ve büyük oğlum bu kez bence kız kız dediler hic hevesim yoktu ama dedim belki bir ihtimal yine de heyecan yapmadım ama bu da erkek çıktı ve ikinci tahmini bekledim kesin erkek diyor doktorumuz hayırlı evlat olsunlar 3 erkek oluyor 🫨
gizem3435 Tugce8 iki oğlum var büyüğü 13 yaşında küçüğü 16 aylık.. rüyamda erkek olacağını gördüm hiç merak etmiyorum artık.
Merve-metin Limonlukek21 bende yeni başladı aslında yoktu 2 gündür sürekli rüya görüyorum kızım olduğunu belki ondan etkilenip öyle diyorum tabi ki öncelikle sağlıklı olması önemli canım