Civciv53 esolinaaaaa ben ayriyetten kasılma önleyici de kullanıyordum canım nidicard kullanıyordum 20den 34. Haftaya kadar önlem amaçlı kullandım şimdi şimdi kasılmam oluyor benim sadece ocean extramag içiyorum
Ars2223 esolinaaaaa günde bir tane kullanıyorum doktorum ağrın kasılman vs çok olursa 2 ye çıkar birley olmaz demişti
esolinaaaaa Civciv53 bana doktorum nidicard verdi pek bir işe yaramadı adalat kullan dedi inşallah 38 görürüm çok korkuyorum 😣