Leyli_gul Kızlar midemi üşütmüş olabilir miyim kusmam yoktu bu sabah ne yediysem çıkarıyorum afedersiniz ishal oldum birde ve heran bayılacak gibiyim.Demir ilacı yapar mı böyle bir şey yoksa üşütme mi çok kötüyüm yani
iremsevinc Leyli_gul maalesef salgın var canm demir ilacı ile alakası yok 3 gün hastanede yattım serumlarla geldim kendime 😞😞
milaeqq Leyli_gul üzerinden 2 hafta geçti ama çok kötüydü doktor bana salgın var demişti kusmaktan 4 gün göğsüm ağrımıştı :( Hamilelikte son ayda bir de aşırı zordu kabus gibiydi 😩 Geçmiş olsun 🌼
Leyli_gul milaeqq Ben zaten ilk üç ay yemek yiyemedim şimdi rahatladım derken bide bu salgın her yerim ağırıyor ilaçta kullanamıyoruz nasıl geçecek bilmiyorum sizin nasıl geçti 🥲
ezgi-47 Leyli_gul valla bende o şikayetle gittim 4 gün yattım hastanede bugün taburcu oldum kusmaktan perişan oldum serumlar sayesinde toplandım
Melis_kykk Leyli_gul serum taktilar vucut su kaybettigi icin. Onun disinda hafif atesim vardi parol serum taktilar kendime geldim
Leyli_gul ezgi-47 Acilden mi giriyoruz peki bende eşim gelince gideceğim çok korkuyorum bebeğime bişey olacak diye
ezgi-47 Leyli_gul Ewet acilden girdim test yaptılar sonra yatış yaptılar korkmayın Allahım izniyle birşey olmaz gidip görünün
MelisaErsoy35 Leyli_gul canım yakın zamanda bende atlattım gecmıs olsun çok zor gece acıle kaldırıldım sadece kusma ıcın ıgne yaptılar kusmam gectı ateş ve baş ağrım ıcın doktor parol üç dedi 2 kere ıctım sadece ıyı geldı tavuk suyuna çorba ıcmeye bak 😢
Leyli_gul MelisaErsoy35 Kusmam durdu akşam üstü serum aldım ama ağrılarım geçmiyor kasıklarımda sancıyor bebeğe bişey olur diye korkuyorum
MelisaErsoy35 Leyli_gul canım benim Hıcbırsey olmaz Allahın izni ıle gönlünü ferah tut olur karnın agrıyorsa ıshalden dolayı korkma parol ıcebılırsın çok kendını yıpratmadan kurtulmaya bak çorba ıc bırde