Merhaba. Ben de 37+3teyim. Şimdiye kadar 17 kilo aldım. 7. Aydan itibaren ekmek, tatlıyı azalttım, güne bir dilim ekmek yiyordum. Ama doktor bu aydan itibaren doğuma kadar onu da yasakladı. Bebek de 2.800gr. doğuma 18-20 günüm kaldı, bebek fazla kilo almasın diye günde 2-3 saat yürüyüş yapmamı söyledi