Eslam yokusbebek 36 haftalik ve zorla yeni aldik 16 agustosa inşallah saglikla kucagimiza alalim inşAllah ama bence Eylül de olanlar icin erken versede sistemden verdigi vardir uygulamadaki gibi 40 hafta hesapli olanlar
Cosimaniehaus yokusbebek ben de dün doktorla konuştum da tam gün almadık henüz ama 24 Eylül gibi falan olabilir dedi. Özelde mi doğum yapacaksınız? Fiyat ne kadar söylediler?
yokusbebek Eslam 15-16 Eylül gibi yapalım dedi. Eşimin de doğum günü 16 Eylül olduğu için o gün olur mu dedik olur dedi. 39+0 oluyoruz.
yokusbebek Cosimaniehaus Evet özelde olacak. Riskli gebe değilim ama doktorum perinatolog olduğu için aynı hastanedeki diğer doktorlardan biraz fazla. 23 bin dediler. Doktorumun %10 indirim hakkı varmis. Onu tanıdı. 20.700′e düştü.
Cosimaniehaus yokusbebek ne kadar da makul bir fiyat:) bana minimum 60 dediler dün. Kliniği var doktorun anlaşmalı hastanede yaptırıyormuş doğumu. Anlaşmalı hastaneye sordum kendi doktorları ne kadara doğum yaptırıyor diye. Eylüle fiyat veremezlermiş artarmış şu an 33 müş:))
Cosimaniehaus yokusbebek Konya’da bu fiyat. Normalde başka şehirde yaşıyorum ama ailemin yanına gelmiştim doğum için. Urfada kuzenim haziran başında 11 e sezaryen olmuş. Yani çok uçurum var arada mecbur vereceğim 33 diyen hastane eylülde ne derse.
yokusbebek Cosimaniehaus Ben de Urfa’da yaşıyorum. Siz fiyatı söyleyince İstanbul, İzmir falan diye düşünmüştüm 🥹
Cosimaniehaus yokusbebek ben de normalde Şırnakta yaşıyorum Diyarbakırda falan düşünmüştüm doğumu sonra sıcaklara dayanamayacağımı anlayınca Konyada yapayım dedim fiyatı duyunca gözler yaşlı🥲
yokusbebek Cosimaniehaus Allah yardımcımız olsun. Sıcakta hamilelik çok zor gercekten 🥹 Sağlıkla kucagimiza alalım inşallah 🌸
Tugbacim34 @yokusbebek 34. Haftam bitiyor öbür hafta kontrolüm var. Sanırım artık günü verir diye düşünüyorum