Seher_blk Yorgunanneeem cumartesi günü erken gebelik testi yaptım çıkmadı negatif çıktı dün de kaset yaptım negatif çıktı adet günümü bekliyorum
Yorgunanneeem Aysegul-ucbh gittiniz mi doktora bir sorun varmı 1 buçuk sene baya olmuş diğerleri hemen olmuş muydu
Yorgunanneeem Seher_blk sizde sonradan ikinci çizgi çıktı mı bende çıktı 1 saat sonra ama kuruma çizgisidir heralde değil mi adetime 3 gün var
Aysegul-ucbh Yorgunanneeem diğerleri hemen oldu. İnfertiliteye başladık geçen hafta ilk randevuma gittim bakalm