Aysegul-ucbh Yorgunanneeem benimde cuma günü ama hiç belirtim yok. İnfertiliteye başladım o yüzden test yapmayıda düşünmüyorum artık hep negatifi görünce 😔
Yorgunanneeem Aysegul-ucbh test yok şu an elimde adetin gecikmesini bekleyeceğim bakalım inşallah olur bu sefer
Yorgunanneeem zgeDenizKaramanAtmaca resim atıyım ama dün yaptım testi şu an ikinci çizgi var ama kuruma çizgisi değil midir
mrp2023 Yorgunanneeem yok hayır değerlendirdik ama beklerim adet olmayı o kadar sayısız test yaptım ki bu zamana kadar artık yapmıyorum
mrp2023 Yorgunanneeem Allah bağışlasın ☺️ nasip kısmet inşallah tüm isteyenlere rabbim nasip etsin zor bu beklemeler
Seher_blk Benim de perşembe günü ve çok çok bel ve karın ağrısı var bende başka da belirti yok ama çok rahatsız edici bir ağrı