Seymabal41 napoliten_ ister büyür ister büyümez Benin bebeğim nazlı kendini göstermek istemiyo belki 😂😂😂 sadece moral bozmak için var öyle insanlar
NobleMom Bi benim göbeğim çıkmış anlaşılan 😆 15+0 oldu benim bebişim 🤰 3. ayı bitirdiğim andan itibaren karnım çıkmaya başladı ☺ İlk 2 ay 5 6 aylık hamile karnı vardı ama resmen şişkinlikten dolayı. Sonra şişkinlik indi tabi ☺
Busranisa Hahahaha kizlar 28 haftadan sonra hergun daha cok sisicek ben 35+3 deyim corap bile giyemez hale geldim ki 28 haftaya kadar azicik bi karnim vardi bu anlarin tadini cikarin suan cok zorlaniyorum😢
napoliten_ Busranisa evet bende öyle düşünüyorum baya arayacağız bu günleri ama insan hamile olduğunu da artık anlamak istiyoooor
Busranisa napoliten_ evet canim bende öyle diyordum hatta söyle minibuse bindigimde ya buyrun oturun siz hamilesiniz falan desinler diyodm 😀😀 ama yok hic anlasilmiyordu hamile oldugum suan kışlık panço giyiyorum cok bol oldugu halde herkes gülümseyerek bakiyor sende 30 haftana geldiginde Allahin izni ile koca göbüş olursun canim 😘
Yusufaras napoliten_ kisiden kisiye degisir ben 30+5 ama hala benim hamile olduguma kimse inanmiyor doktorumda ic karnin genis senin dedi normal yemek yiyince gobek cikar ya o kadarcik onuda bebek degil gobek saniyorlar
Busranisa Yusufaras evet canim oyle ama nerdeyse 31 oluyorsun olmasi lazim artik bebis kac kg suan senin
Busranisa Masallah o zaman 25 haftalikken 900 oluyor kg si de iyimis canim rabbim saglikla kucagina versin😘
Burcuk napoliten_ 31 haftalığım benimki için ilk günden beri çok büyük diyorlar. Ama kilo alınca üst bedenden alan biriyim. Göbeğim normalde de büyümeye çok niyetli isteklidir 😃
Minnosunannesi napoliten_ ben 23 haftalık olcam daha çok net belli değil . Zaten hemen çıkmasında canım belki çatlamaz