GrkemGeyik napoliten_ Bünyeye göre iç karın genişliği değiştiği için göbek bazısında daha belirgin olabiliyor durum kişiye göre değişir yani ☺☺☺
Yusufaras napoliten_ kisiden kisiye degisir ben 30+5 ama hala benim hamile olduguma kimse inanmiyor doktorumda ic karnin genis senin dedi normal yemek yiyince gobek cikar ya o kadarcik onuda bebek degil gobek saniyorlar
Burcuk napoliten_ 31 haftalığım benimki için ilk günden beri çok büyük diyorlar. Ama kilo alınca üst bedenden alan biriyim. Göbeğim normalde de büyümeye çok niyetli isteklidir 😃
Minnosunannesi napoliten_ ben 23 haftalık olcam daha çok net belli değil . Zaten hemen çıkmasında canım belki çatlamaz
ece123 Slmlar bnde 20+4 üm ama benimde çok çıkmadı göbeğim herkes aaa sen hamilemisin diyo👀 bilmiyolarki bi kaç ay sonra ne hale geliceğimi. Bu arda ikinci hamileliğim.
napoliten_ ece123 niye öyle ya bende bazen bakıyorum bir çıkıyor a diyorum büyüyor sonra bakıyorum hiç hamile tipi yok 🙄
Nebiyeee Bende 13+1 gunluk hamileyim normalde de baya bi gobegim var hamilelikten ciksa da anlamiyorum halen yağ gibi geliyo bana😂😂
Elisa Bende 9+5 teyim ama birden şiştim dışarıdan bakıldığında hamile olduğum çok belli üstelik ilk bebeğim😏
Selinnglc Elisa kız daha dur bebişin daha yenı olustu sen ne ara şiştin ama ilk hftalarda bir şişkinlk oluyor sonra düzeliyor acaba oyle mi oldu sende de
Meltem19 napoliten_ akşamları biraz şişiyo sabahları gene eskı halıne donuyo her sabah bakıyo göbegın cıkmısmı diye her seferınde aynı sey 😂😂😂
napoliten_ Meltem19 aynı benim gibisin sende paranoyak oluyorum ya eve ultrason Makinesi aldırıcam yakında 😂😂😂
Seymabal41 Bende 14+5 hafif var sanki şişkinlikte sabah gidicek gibi geliyo 😄😄😄😄 bir büyüse de rahatlasam ☺😂😂😂😂
Seymabal41 napoliten_ ister büyür ister büyümez Benin bebeğim nazlı kendini göstermek istemiyo belki 😂😂😂 sadece moral bozmak için var öyle insanlar