Ebks benimki de geçen hafta gittiğimde dönmüştü çok da aşağı inmiş maalesef şuan 32+4teyim haftaya kontrolum var, açılma yok rahim kısalıgı yok dedi doktor. Ama kontrole geldiğinde kısalma görürsem seni ev istirahatine ayırabilirim dedi çünkü ben çalışıyorum hala. Çok gezinme bol bol uzan dedi ama ne mümkün inadına çok dolandım bu hafta maalesef çok korkuyorum kısalma olmus mudur diye alt tarafta sürekli olarak bi sancı ağrı var son 2 aydır, doktorum sen bi de 2.5 kg falan olunca gör dedi :(