Kozlar bebeği bi kaç gündür aşağıda hissediyordum ve kasıklarım kemiklerim ağrıyordu doktora gittim bugün 1900 olmuş ve doktor aşağı inmiş normalde 36 da inmesini bekleriz erken doğum riskin var eve git istirahat et yat dinlen dedi nst ye bağlamadı ya da ciğer geliştirici yapmadı ayakta durma dedi sadece. Başına gelen var mı bebeği tutabildiniz mi 38 e gelseydik bir sağlıkla