Ben de çatlatma tedavisiyle hamile kaldım. 2 yumurtam vardı. Çok şükür biri tuttu 🥹 senin de tutar inşallah. Ben eşimin zoruyla test yapmıştım, hiç belirtim yok diye hiç umudum da yoktu. Hatta kan testi verip hamileliğimi teyit ettikten sonra “Bu zamana kadar boşuma belirti kovalamışım” dedim. İçini ferah tut, onlarca kez çatlatma ve aşılama tedavisi gördüm. Sadece tuttuğu zaman belirtim olmadı 😅🥰