Nuib Birmi daha doktora gitmedim kontrole.bir hafta var ama aşırı bir baş ağrısı var yaklaşık bir haftadır hergun başım ağrıyor sürekli agrikesici alıyorum dördüncü çocuğum olacak insallah kız
Makbule_199110 Birmi 22.3 gunluk kizim en son 20.haftada 372 gr di kizim birahaki randevum 20 ağustos da hersey iyi de son 2 de acayip baskı var mideme yemekten sonra rahatsz ediyor
Feliz Makbule_199110 bende de var o durum ben o yüzden az az sık sık besleniyorum doktorum öyle demişti. Biraz fazla kaçırsam midem rahatsız oluyor. Bazen o kadar midemi dolu hissediyorumki akşam yemeği yemiyorum
Makbule_199110 Feliz evet ya yatarken de rahat edemiyorum buyuzden insallah sürekli devam eden bise olmaz
Feliz Makbule_199110 aynen ben de. Bir keresinde öğle yemeğinde makarna yedim tüm gün ceremesini çektim. Mideye baskı olduğu için rahatsızlık oluyor. Meyve falan sabahları ye dedi doktorum. Gün içerisinde de az az ve sık sık ye dedi. Ona uygun davranınca rahat ediyorum.
Tictack Bizde tam 23 haftaligiz, oglumun kilosu 490 gram dedi sanirim biraz zayıf bebegim doktor yorum yapmadi ama herkesin daha yüksek gibi okuyorum
Feliz Tictack üzülme, muz avokado kuruyemiş badem ceviz böyle şeyleri daha çok tüket sıkma canını çok az değil kilosu annesi ❤️❤️❤️
Tictack Feliz mesela her gün ceviz ve badem yemeli miyim yoksa bi gün ceviz bi gün badem gibi mi? Günde 5 tane ceviz yiyorum mesela az mi siz nasıl yiyorsunhz
Feliz Tictack ben hiç programlamadım mesela güne 1tane muz 4 tane falan ceviz yiyorum. Bademi de cevizi de aynı gün tüketebilirsin. Yulaf yiyorum ben. Meyveli yulaf yapıyorum bazen omleti yulaflı yapıyorum. Meyve çok tüketiyorum. Karpuz bebeğe kilo aldırıyor son zamanlar karpuz yiyorum
Tictack Feliz doktor karpuz bebekten çok sana kilo aldırır dedi gerçekten ne zaman karpuz çok yesem kilo aldım
Feliz Tictack benim arkadaşımın doktoru da karpuz ye bebek kilo alsın demiş ben de yiyordum son zamanlar o yüzden. Bana kilo aldıracaksa bebeğe etkisi yoksa yemiyim o zaman bildiğim iyi oldu teşekkür ederim❤️
Tictack Feliz yanlış yönlendirmiyim özel doktora gitmiştim iyi bi doktor öyle demişti, bide şeker var ya içinde ödem tutarsın çok dedi. Hiç yememek değilde az ye dedi. Ben şeftalı çok yiyorum bide muz yiyim