Gebelik öncesi sağlıklı beslenen paketli gıda, şeker ve basit karbonhidrat tüketmeyen biriydim. Spor yapıyordum, kilo fazlam yoktu. Gebelik ile birlikte günde 3 porsiyon meyve ve 4-5 dilim tam buğday unlu ekmek dahil ettim hayatıma. Tüm tahlillerim gayet iyiydi, kendimi de iyi hissediyordum. Aile hikayem yoktu. 23. Haftada amniyon sıvısının fazla olmasıyla doktorum şeker yüklemesi yaptırdı ve malesef gebelik şekeri çıktı. Bir süre diyet denedim fakat açlık şekeri yüksekliği diyetle düzelmediği için insülin başlandı. Hala neden ,nasıl anlayabilmiş değilim. Şeker yüklemesi gebelikteki önemli testlerden biri bence ihmal etmeyin doktorunuzu dinleyin.