Xxxxci baba tarafım şeker hastası hep ben de çok severim tatlı vs. Bebeğim de iki hafta kadar önde gidiyordu göbek çevresi . Biraz korkarak gittim açıkçası ama hiç stres yapacak bir şey değil inanın. 75 mg içecek içtim ılıktı şekeri biraz yoğun tabi ama midem bulanmadı hiç. Biraz susadım sadece bir yudumdan fazla içme dedi hemşire. Çok şükür hiçbir sorun çıkmadı şekerim falan yok. Öyle çok da dikkat etmedim kendime açıkçası şu an etmeye çalışıyorum ama tatlıya daha çok düştüm gibi oldu rahatlayınca 😅