37 yim benim de bel ve sırt ağrılarım var ayrıca adet olacakmışım gibi bir sancı ne artıyor ne azalıyor. Gece de hiç uyutmadı yatınca daha kötü yürüyünce azalıyor yine biraz, cuma kontrolüm var gitsem mi doktora bilemedim. Korkuyorum erken doğsun istemiyorum yine bi 10 gün daha kalsaydı.