Sena1302 Merhaba 13 haftalık hamileyim, hamileliğimden önce lazer yaptırıyordum tüm vücut 5 seans gittim baya azaldı ama gel gelelim bu saatten Sonra ne yapmalı??? Gittiğim salon erkek traş makinesi ile devam et dedi ama o da rezalet jilet gibi deneyimi olan Anneler var mı öneride bulunabilecek 😇
Diamonds Sena1302 ben brakmak zorunda kaldım yapılan yerlerde tüylenme oldu tekrar epiasyona verdiğim para çöp oldu, sadece bacaklarımın bazı kısımlarında çıkmadı, ya jilet yada ağda yapıyorum değişiyo . Çok sinir bozucu bir durum.
Buss1906 Sena1302 benim özel bölge hariç geri kalan yerler iyi durumda mümkün olduğunca almadan idare ediyor..özel bölge için ağda yaptırabilirsin dedi doktorum ama zaten ağda kıl köklerini zayıflatıyo ve acılı ileride lazere devam edeceğimiz için acı çekmemize gerek yok bence .. zaten lazerde kol kökleri sağlam olan kıllara daha hızlı etki ediyor.. ağdada sarkıtma olayı ve kendiniz yapamayacaksanız kuaförler hiçte hijyenik değil nacizane fikrim
Deletedmom197 Sena1302 benimde yarım kaldı. hemde bitmek üzereydi. Sonra hamilelikle beraber çoğu geri çıktı😱😱 şuan agdaya devam. Jilet ve benzeri şeyler kullanmadım ben hiç. Kalınlaşıyor sonra.
Arminannesi Bende gidiyordum canımm bırakmak zorunda kaldım tabi bana da makineyi önermişlerdi ama çok can sıkıcı azalanlar tekrar çoğaldı
Aysen971 Canım benimde yarım kaldı malesef bende aynı şekilde kısaltıcıyla devam ediyorum birde jilet vuruyorum yapacak başka bişiyim yok 🤷🏻♀️
Sena1302 Aysen971 Ağda nasıl olur acaba ağdaysa mı dönsem diye düşünüyorum çünkü bu çok rahatsız edici 4-5 günde çıkıyor hemen
Aysen971 Sena1302 canım ağda yapma dediler bana şekerli ya daha uzun süre gidiyor evet ama lazere başladıgında sıkıntı yasayabilirsin tümü bitmez
Bahar46_46 Benimde yarıda kaldı ama ben son seanslarıma gidiyordum dondurmaya aldılar doğumdan 4 ay sonra tekrar devam edicem genel olarak bitti gibi ama tek tük çıkanlar oluyordu onuda plastik eldivenle al dediler jilet,makina yada ağda sürüp bunca zamandır emeği boşa harcamayalım dediler ve şu an çok rahatım 3 5 tane çıkıyor onuda 2 3 ayda ancak tutulacak kadar oluyor öyle alıyorum
Sena1302 Bahar46_46 Benim o kadar azalmadı malesef eldiven ile alınacak gibi 2-3 tel değil kısım kısım azalmalarım oldu
Diamonds Sena1302 yok olmadı aynı devam ediyo sadece çıktığu kadar çıkıyo çıkmayan yerlerde çıkmıyo ağda değdi çok kez
Ayse4 Sena1302 kesinlikle ağdayla devam ettirin jilet arttırıyor son zamanlarda uğraşamazsınız jiletle
Mervece30 Ağda bence daha iyi doğumdan sonra jilete dönüp devam ederisşniz Ben daha önce gitmiştim 3 yıl rahat ettim ama 3 yıl sonra ağdaya başladım tekrar çıkmaya başladı
Sena1302 Buss1906 Bu konuda çok haklısınız hijyen değil ama işte görüntüsü güzel ve temiz 😊 tabi lazere geri dönüleceği için acı çekmeye de gerek Yok dediğiniz gibi çok kararsızım bakalım 🤔😊
Ayazayaz Bende ilk çocuğumda yaşamıştım 6,5 yıl önce lazercim bana eldivenle almamı tavsiye etti 6,5 yıldır eldivenle alıyorum çoğalma Yok
istkizannesi Sena1302 benim sonlarıydı canım. Çoğu yer bitti çok şükür. Bitmeyen yer devam etseydi de bitmeyecekti zaten. Bende tıraş makinesi kullanıcam ziyan etmek istemiyorum o kadar seansı
Burcu35 Sena1302 benim 8.seansta kaldı 2 seansım daha vardı. Koltuk altım ve bacağımda çıkmıyor ama bikini bölgemi epilasyon aletiyle kökten alıyorum bi nevi ağda sayılıyor ama jiletlede başa dönüş olunuyor hepsi aynı çıkıyor