Semen Kızlar hic mide bulantım Yok okuz gibi de yiyorum ben hamile degil miyim acaba baska bişe mi kese de göremedim
Dnddrn Semen bende senin gibiydim o zamnlar şuan 6 haftama girdigim gün başladı mide bulantim 2 gündür hiçbirşey yiyemiyorum
Dilekulgtt Semen bence erken daha 6. Haftada basliyor genelde benimde yoktu 11. Haftadan sonra basladi
Semen Burcak61 ay ne güzel MasAllah arkadaşlarım çok bulantı yaşadı da bende yasicamm diye bekliyorum ama yok 🤔
Burcak61 Semen kimi insanlarda olmuyor bende olmadı 3 kez midem bulandı 3 ünde de kustum hepsi de kokusu çok kötü geldiğinden yiyeceklerin 😂
Semen Burcak61 suan hic bişe yok acaba bende mi terslik var ulen diyorum ☺️ İnsAllah sağlıklı sıhhatli geçiririz
Semen Dnddrn kasık agrisi yasadın mi ya da gaz sancısı cektin mi ilk 4-5 hafta bende aşırı gaz sancısı var
Semen Sevaldemir evet ya arkadaşım 10 kilo vermiş kıza yazık diyorum yasamak kötü allah dusmanima vermesin
Elizveannesi Semen 17 haftaya giriyorum, hala yok bu belirtiler canım 🤪 İlk gebelikte fazlasıyla yaşayınca Allah yüzüme baktı galibe 😂😂
Deletedmom00012 Semen iki hamileliğimde de hiç olmadı. Hatta kaynanam bu duruma şaşırmış hamile olmamamdan şüpheleniyordu 😁
Deletedmom197 Deletedmom00012 herkesin bulantısı olacak diye bişey Yok ki ama kimileri çok rahat geçiriyor
Sevaldemir Semen bende şuan 13 haftalık hamileyim 5 haftalıkken öğrendim. 9 haftalıktan bu yana 5 kilo verdim. Yeni yeni geçiyor gibi.
Dilekulgtt Semen cok kotu bisey kusamiyorum bos bos agzima geliyor öguruyorum afedersin icim disima cikiyor