Sevgi3838 Canım merhaba bence 2. Cocuk senin yaşınla da alakalı geç evlendiysen geç çocuğun olduysa bence ikinci yapılabilir. Ama zaten bende küçüğüm diyorsan biraz buyutuver sonra yap.
Irmak-annesiii18 NilsunThmz ne güzel tabiki 2 yaşta olsa ara 6 yaşta olsa illaki kıskanılma dönemi oluyor benimde erkek kardeşimle aramda 2 yaş var annem çok zahmet çekmiş çünkü uyusun istemezmişim uyandırırmışım emziğini ağzından alıp ağlatırmışım kardeşimi falan 6 yaş ideal olacak diye düşünüyorum çünkü büyüdü herşeyin farkında olacak Allah neyi kısmet ederse erkek kız farketmez ama kızımın kız kardeşi olsun isterim benim 2 kardeşimde erkek 2 kız kardeş daha farklı oluyor 🌸
hamileyimkiben mhrmom bezi 31 aylıktı bıraktık , tam konuşuyordu kardeşi doğunca 38 aylık olacak inşallah. Büyük olan konuşmadan bez bırakmadan kardeşi olunca anneye çok zor evet birlikte büyürler ama hislerini dile getirmesi de çok önemli
GozdeKB mhrmom 3 yaş sendromunu atlatması daha sağlıklı olur benim kızım suan 3.5 yaşında 2 aylık hamileyim kardeşiyle arasında 4 buçuk 5 yaş olacak rabbim nasip ederse 🥰
esolinaaaaa mhrmom valla annenin psikolojisi daha önemli bu durumda oyun arkadaşı olmayada biliyor şimdi ki çocuklar kendilerini büyük görüyor benim bir arkadaş var çocuklarının arası 3-4 yaş kıskançlık kırla gidiyor
2Princess1Mom mhrmom 4 buçuk yaşında kızım var 16 haftalık hamileyim araları 5 yaş olucak. Daha erken olmasını istemiştim 1.5 yıldır falan korunmuyordum nasibi bu zamanmış ☺🤲❤
mhrmom 2Princess1Mom bende onu merak ediyorum aslında korunmayı bıraktığım gibi mi hamile kalırım yoksa böyle aylarca sürer mi??🤷
2Princess1Mom mhrmom Valla kişiden kişiye değişiyor, kimi bıraktığı ay kalıyor kimi ben gibi uğraşıyor. Ama okuduklarıma göre çoğunluğun geç olmuş 2.ler 🤷♀️ Sen şimdiden başla 😄
Nf3346 mhrmom 4 buçuk yaşında kızım var doğsun kardeşims ben bakarım diuor çok seviyor bebekleri 😍 bence en az 3 olmalı
Defnezumramom mhrmom rabbim güç kuvvet verir elbet ya napalım sağlıkla gelsinde gerisi önemli değil 🥰