Irmak-annesiii18 benimde kardeşimle aramda 5,5 yaş var. Annem hep anlatır altını açıp bezini değiştirmeye çalışırmışım, yemek yedirmeye çalışırmışım. İlk başlarda zor olabiliyor ama. Küçükken kardeşim babamla beni çok kıskanırdı yanyana oturduğumuzda hemen yanımıza bile gelirdi sinir olurdum o zamanlar, defterlerimi falan ders yapıcam diyip karalardı :D ama büyüdükten sonra çok güzel bir arkadaşlığa dönüştü ilişkimiz. Şuan ben 27 yaşındayım o 22. En iyi arkadaşımız birbirimiziz. Her gün mutlaka konuşuruz konuşamasak yazışırız. Küçükken sizi zorlayabilirler ama büyüdüklerinde her şey çok güzel olacak emin olabilirsiniz :)