kaderakgun1 mhrmom kızım Ocak’ta 4 yaşına girecek 3 aylık hamileyim. Kızım 4. Yaşına girdikten bir ay sonra doğum yapacağım Alllah nasip ederse iyi bir yaş farkı olduğuna inanıyorum inşallah rahat atlatırız ilk sürecleri
Ebru_y Firdevs192 ben bir yıl kreşe verdim iyi oldu onun icin . Aynen aynı gidiyoruz normalde on gün ilerde olmam lazımdı gec döllenme diye tarihi değişti doktorum ve 10 haftalığım şuan tam😂
Fatmauzun_ mhrmom kızım 11 aylık 4 bucuk aylık hamıleyım kendım ıstedım hamıle olmayı yasım genc iken bakıp buyutmek ıstıyorum maddı durumumuz da ıyıyken elden cıkarayım su cocuk ısını dedım yaş aldıkca gercekten tahammul kalmıyor cok şükür hamılelıgım hıc zorlamıyor kayınvalıdemle kalıyorum suan yardım edıyor gecınıp gıdıyoruz doğumdan sonra bakalım masıp kısmet kızım cok uysal uyku saatını bıle kendı ayarladı aksam 9 sabah 8 kadar uyuyor masallah 6. aydan berı yemek konusuda yiyor her seyi sadece emzıremedım kendisi bi anda kesti memeyi sütümün tadı degıstı dedıler 😇
Ozl3434 mhrmom benim oğlum 4.5 yaşında şu an 9 haftalık hamileyim her çocuğa göre değişir diye düşünüyorum benimki çok zor bir çocuktu en azından tuvaletini yemeğini kendi karsılayabilsin diye bekledim
Aycicegi_ mhrmom Herkes için yaş aralığı kriteri değişir, bu işin bir standartı olduğunu düşünmüyorum. Ben çalıştığım için, kızımın da kendini toparlaması için biraz yaş farkı olsun istiyordum, kısmet 4,5 yaşmış ☺️
Mzzz denizleo09 kardeşimle aramda 8 yaş var ve bence bu kadar yaş farkı hiç iyi değil her zaman anneme dedim aramızda bir çocuk daha olsaydı diye yaş arası arttıkça sen buyuyorsun o daha çok küçük oluyor kardeş değilde sanki çocuğunu yetisiriyor gibi oluyor sen buyuyorsun evleniyorsun o daha ergen yada küçük senin derdinden anlamıyor oturup konuşamıyorsun ikiside çok büyüdüğünde anca kafalar birbirini anlıyor 🤭
likapaa53 Mzzz buna ben de çok katılıyorum mesela altı yaş ara olan kardeşim için de aynı benim küçük çocuğum gibi ve bunu o sevgiyle yani kardeş sevgisiyle değil de annem hep bir evladımmış sevgisiyle büyüttüm bence yani 3-4 yaş en ideal ben hep öyle bakıyorum Kız kardeşim ile kızım arasında beş yaş var mesela Ama o diyor ki ben okul çocuğuyum onunla oyun oynayamam kız da oyun oynamak istiyor böyle anlaşamıyorlar 10 defterlerini karıştırıyor oraya gidince o da istemiyor Taşları yakın olunca da ikisi de oyun oynamayı bilmediği için birbiriyle oyun kurmaları zor oluyor o yüzden 3.-4 yaş aralığında zaten çocuk artık bağımsız tam oyun çağında olmuş oluyor o zaman da küçük kardeşinin olması onu yönetip beraber oynamaları hem küçüğü eyler hem de büyük oyun ihtiyacını giderir o anlamda güzel bence
Fatmauzun_ mhrmom ya 25 yaşımdayım yakınmadan ziyada tek cocuk hiç cocuk benım ıcın gozumu actım kapadım buyudu eger ben rahatlıga erseydım kendımı bılıyorum daha ıstemezdım cocuk rahatıma duskunum hemde tempolu hayata alıstım bırakırsam unutururm 😂
mhrmom likapaa53 aynen bende cesaret gelsin diye biraz fikirler alayım dedim yavaştan geliyor cesaret😂😂 ha gayret biraz daha gaz verin gacılar😂
likapaa53 mhrmom keşke şubatta cesaret etseymişim diyorum kızım o kadar eş arıyorki kendine seneye yaz beraber oynayabilecek duruma gelirlrdi eş olurlardı diye beklediğime çok mutluda değilim bacım ağustosta gel planlayalım birlikte bakıp görürüz nasıl oluyomuş 2. Ler😄
Elifinannesi33 mhrmom bu sizr bağlı maddi durum yeterliyse desteksizim diye stres yaşıyorsanız çocuk okula gidene kadar bekleyin 4 yaş sonrası en azından. Ama keyfiniz yerindeyse çalışmayıp evdeyseniz yapın gitsin çok ara vermeden
mhrmom Elifinannesi33 maddi durum çok şükür müsait, yeterli olduğumu düşünüyorum ve çalışmıyorum evdeyim. Bunlar hepsi mevcut geç mi kaldım kız yoksa😂😂
Elifinannesi33 mhrmom o zaman yapın gitsin tek çocuk düşünceniz ztn yoksa😅 her an her dk müsaitsiniz bellili geç kaldım diye düşünmeyin hiç.