@mhrmom kendini hazır hissetmenle alakalı bir durum. Ben 11 sene bekledim iyi ki de bekledim. Zorlanacağımı düşünmüyorum. Arka arkaya yapsam bende psikoloji olarak biterdim. Birde vicdan yapardım daha birine bile tam yetememişken ikinciyi göze alamazdım. Burda çocuğu çok küçükken hamile kalıp, çocuğuna bakmamaktan yakınan çok anne vardı post açan. Zor yani sanmıyorum iki küçük çocuğun kolay olacağını, ha hazır hissediyorsanız benim sabrım var diyorsanız yapın bence