hurremkrbg inşallah güzel geçer doğumunuz 🙏🏻 bende perşembe günü 8 de suni sancıyla doğum yapacağım . Doktorum bana 6,7 gibi ne çok tok ne çok aç olacağın kahvaltı yap ıkınmaya gücün olsun dedi. Eğer sezeryana dönersek saat 1 gibi de aç olursun dedi. İsterseniz doktorunuzu arayıp bilgi alın ..
Kaç haftalıksınız suni alma sebebiniz ne olacak sizin🥲