B-P-R Güzel Anne Adayları biraz Sohbet Etmeye Nedersiniz 🤭 Bebisin Hareketlerini Hisetmem Başladınızmı☺️
Nursemom B-P-R çok şükür 22+2 tiz ve 20.haftadan itibaren hissediyorum afacan oğluşumun hareketlerini😂👼🏻
kubratopal35 Melkannesi ilk gebeliklerde 24 hatta 26 haftaya kadar hissetmemek normalmiş doktor iyi diyosa bi problemde yoksa dert etme oynuyodur ama farkında değilsindir
Nursemom B-P-R evet ilk hissettiğim zamanlar göbeğimde seğirme gibiydi şimdi biraz daha güçlendi sanki daha çok belli oluyor 👼🏻
kubratopal35 B-P-R bi 21+4te ben varım 💙 oğluşum hiç durmuyo özellikle gece hareketleri de dışardan izliyoruz bazen sallıyo bile 😍🤗 sağlıkla gelsinler 😍
B-P-R kubratopal35 Mayıs Anneleri Genelikle Erkek Maşallah 💙💙💙💙😍 Benimde Oğluşum Geliyo ama Ben Dışardan hisedemiyorum Kumanda Falan Koyarsam Oynuyo fark ediyorum ama diğer Türlü Hisetmiyorum İlk gebeliginizmi sizinde
Nursemom kubratopal35 sizinki saat kaç gbi hareketleniyor benimki 1-3 arası tam uyumaya çalışırken vuruyor 😂
Mom534545 kubratopal35 bn 24+1 im ama ben değil dşardan izlemek elimle bile hissetmiyorum garip geldi
Tuubaaa B-P-R dışardan çok nadir geceleri yakalayabilirsek anca 😊hatta 2 gün önce videoya alıp yakaladım çok hafif dalga gibi belli 😍❤️