seriousb Seda5892 Ya belki de olabilir de tek bir betaya bakıp nasıl bu kararı verdi ben de tecrübeli değilim bu konuda 😄
seriousb Tugcetekin doğrudur canım,bazılarının geç dölleniyormuş bazılarının erken sonuçta herkesin vücudu farklı,hayırlı uğurlu olsun 💕
Denizin Merhaba abla adetim 2 gün gecikti idrar testi yaptım ikinci çizgim silik çıktı , adetim 4 gün geçtikten sonra kan verdim bhcg değerim 184 çıktı , sizce sonuç iyi mi ? Bu sonuçla hamileliği devam eden oldu mu?