Dnzkzi Merhaba arkadaşlar ilk çocuğumdan sonra korunmadık hiç fakat 5 senedir gebelik olmadı . Doktora gıttım sorun gözükmüyor . Folık asıt kullanıyorum 3 aydır ama her regl zamanı sonuç hüsran . Varmı tavsıyenız ?
iyikianneyimm Dnzkzi ben de aynı durumdayım ilki hemen olmuştu şimdi 6-7 aydır deniyoruz olmuyor ve bu süreç beni çok yıprattı çocuk için ilişkiye girmek istemiyorum soğudum iyice her şeyden :(
Fatmanur12345 Dnzkzi bir buçuk yıldır gebe kalamadım hiç sorunumuz yok bu ay soğan suyu yaptım 2 gün önce 9.02 beta ile gebeliğimi öğrendim çok şükür rabbime sizede öneririm
Rumay Dnzkzi yaşınız kaç? Amh ,fsh baktirdiniz mi? Usg ile yumurta sayımı yapıldı mı? Adetlerini düzenli mi? Sigara alkol var mı? Stresli bir hayatın var mi? Birrrr sürü sebebi olabilir yani.kisi kendinin doktorudur ,biraz araştırın derim ben.
Hamide_00 Bende öyle canım ikinci çocuk istedik hemen oldu ama kimyasal gebelikle sonuçlandı bir sene geçti üzerinden hala olmadı folik asit de işe yaramadı bende klomen etkili diyorlardı doktorum en son o ilacı yazmıştı üzerine iki defa regl gördüm o da işe yaramadı artık kısmetini bekliyorum bi gün olur inşallah 🥰
Dnzkzi Hamide_00 insallah canım rabbım en kısa sürede sağlıkla nasıp etsin . Bende tekrar gıdecegım eğer bu ay yıne olmadıysa ☹️ bakalım nasıp artık .
Dnzkzi iyikianneyimm aynı fikirdeyim canım . Ben 1 sene sonra gebe kalmıştım . Hem benim yaş gecıyor hemde diğer çocuğumla arasındaki yaş çok olur dıye endişeleniyorum bir buyumelerını ısterdım
Mzzz iyikianneyimm canım sen baya acelecisin ilki hemen oldu diye her istediğimizde pat diye olmuyor 6-7 ay olmaması çok normal doktorlar 1 sene veriyor senelerce uğraşan insanlar var 6-7 ay soğudum yıprandım deneme başlanıyor millet senelerce tüp bebek aşılama ugrasiyor bende bunu anlayamıyorum istedik hemen olsun isteniyor
Reina iyikianneyimm bir çocuğunuz varsa ikinci için bu kadar stres yapmayın. Cinsel hayatınız artık sadeve çocuk için yapılan bir şeye döner.
Dnzkzi Fatmanur12345 öncelikle cok tebrik ederim sağlıkla kucağınıza alın ınsallah . çok teşekkür ederim deneyeyım onuda hemen
Dnzkzi Rumay 31 yaşındayım kadın doğum hastanesine gittim reglken detaylı ultrasonla baktılar . Sorun goremedıler o an . Ama dedıkleırnıze bakıp degerlendırdılermı onu bılmıyorum. Folık asit verdiler onu kullanıyorum eğer olmazsa infertiliteye gıdın dediler . Sanırım bu dedıklerınıze orda bakılıyor olabilir
Fatmanur12345 _busss adetim bir gün geçince test yaptım evde çok silik gölge gibi çıktı aynı gün kan verdim o değer çıktı bugünde kan verdim sonuçlarım daha çıkmadı
Dnzkzi Sdyldz96 kadın doğum hastanesıne gitmiştim doktor alttan ultrasonla bayağı inceledi . O değil sanırım dimi bu . Eğer farklı bıseyse hayır cektırmedım doktor beni sure uzun olduğu için infertiliteye yönlendirdi bir kaç ay önce
Sdyldz96 Dnzkzi yok rahim filmi farklı. Benim de kürtajdan sonra 1 buçuk sene gebelik olmadı. Tüplerin açık bi sorun yok dediler alttan muayenede de ,ultrason ile de. Rahim filmi çektirdim hafif sümüksü tıkanıklıklar olabiliyormuş. Rahim filmi sayesinde açıldı. Sonrada gebelik oldu
Mzzz Dnzkzi rahim filmi başka bir şey esinizde mutlaka test vermeli sorun illa sizde olmaya bilir boş yere uğraşırsınız 5 yıl çok uzun bir süre bir yerde bir sorun var yada psikolojik olmuyor
1anonim Dnzkzi maydanoz süt kaynatıp üzerine oturun çok iyi geliyor bazen bilmediğimiz kadar enfeksiyon olabiliyor alttan
Dnzkzi Sdyldz96 hangi bölümden randevu almam gerekir tekrar kadın doğum orasımı yonlendırıyor yoksa infertiliteyemi alayım ?