Öncelikle yaklaşık 1 seneden fazla çocuk sahibi olmak için çabalamış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Bende pcos sendromu var tüm doktorlar doğal yollarla hamile kalamayacağımı dile getirdi hep. Doğum kontrol hapları vs baya bir tedavi gördüm ama sonuç alamadık. En son gittiğim doktorum inofolic combi önerdi ( mavi olan) 3 ay düzenli kullandım ayrıca omega aldım. Etkisi olduğuna inanıyorum ve tabi ki stres çok büyük engel… düşünmeyi bıraktığım başka şeylerle meşgul olduğum ay gebeliğimi öğrendim. Tavsiyem stresten uzak durun kendinize uğraş bulmaya çalışın. Bundan önce de mutlaka doktor kontrollerinden geçin siz de eşiniz de belki sperm sayısı düsüktür. Sevgiler