Kızlar benim de bat 4 ağustostu ama bugün regl ağrısı başladı oldum herhalde dedim ped taktım ama aradan 6 saat geçmişti bi bakıyım dedim h kan yoktu sadece kahverengi akıntı vardı kasıklarım da belim de çok ağrıyo sürekli uyukluyorum. Ama bugün o ağrılarım başlamadan test yaptım yine negatif çıktı anlamıyorum hem erken oldum hem de sadece kahverengi akıntım var