ilooo kızlar 25 temmuzda ovulaston testinde yumurtalama gördüm 1 gün öncesini ve yumurtalama dahil 3 günü değerlendirdik bugün ise kasık ağrım başladı neden olabilir ?
Yektek22 ilooo ben de sizle aynıyım son adet tarihim 13 temmuz ovulasyonda 26 temmuz pik gördüm. Daha dört beş gün oldu yumurtlama olalı ama kasık agrim var ara ara girip çıkıyor
Minkkk ilooo aynı durumdayım kasığımda batma var 25 temmuzda yumurtama dönemimde oturup kalkarken sağ kasığım batıyor
Svgbkmz Yektek22 Merhaba bende sizinle aynıyım sat 13 temmuz yumurtalamada birliktelik oldu dün ve bugun kasık agrılarım var bat 4agustos test yapsam cıkarmı korkuyorum :(
Senonif Bebiş yerleşiyor olabilir :)) döllenen yumurtanın rahme ulaşması 6 gün civarı sürüyor tam da o zamanlardasınız 🫶🏻
ilooo Senonif yaa inşallah öyledir henüz 2 aydır deniyoruz bu ay ovulasyon testiyle takip ettim ilk kez
Senonif ilooo benim bat7’si yapsam mı diyorum çünkü bu aralar biraz ağır diyet spor vs yapacağım varsa çıkma ihtimali var mı ki testte acaba
Yektek22 ilooo işte diyorum kendime.daha dört beş gün olmuş çok erken psikolojik mi acaba ama bilmiyorum. Test içinde bekleyebilirsem 8 9 Ağustos gibi yapmak istiyorum siz ne zaman yapacaksınız?
ilooo yumurtalama gününden 17 gün sonra yapın diyorlar sanırm o gün gelince yapacağım öncesinde çıkmazsa üzülmek istemiyorum
Minkkk Sizde bel ağrısı var mı ben de bel ağrısı ve karın ağrısı var. Vajinal akıntım yok. Birde vajinada baskı hissi var
Nazli1120 Minkkk benimde yaklaşık bir haftadır kasık ağrım var ve göğüs hassasiyetim var reglden 5-6 gün önce göğüs hassasiyetim oluyordu sat 1 Temmuz bat 1 Ağustos aça psikolojik mi dersiniz