eminegizem sıkıntımız hiç birşeyimiz yoktu detaylıda bile ölçüldü iyi denildi sonra kadın doğum doktorumda randevum vardı 24 haftalıkken orda kadın doğumcum farketti şuan 25 haftalık oldum progestan kullanıyorum endol kullanıyorum inşallah faydası oluyordur yatıyorum sürekli cuma tekrar bakılacak