HazelSeren ilk kızımda hamilelik ile alakalı aşerme bulantı kusma vs olmadı belirtim olmadığı için 12 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Adetim de düzensizdi. Doğuma kadar da hiç bir belirti yaşamadım. Bebeğim sağlıkla geldi şuan 6 buçuk yaşında. İkinci hamileliğimde de bütün belirtileri yaşadım kızım 6 günlük oldu. Endişe etmeyin belirtileri olmaması sorun teşkil etmez. Hatta bulantı olmadığına dua bile edebilirsiniz çok zor bir durum. 🥹