Bende bu korkudan dolayı sürekli doktora gitmeye başladım neden hiç Belirtim yok diye doktorum artık bana kızmaya başladı Bukadar sık gitgim için maşallah şuan 15haftalgim hala bir belirtim yok çok şükür ama insan ister istemez korkuyor yaa gerckten hepimiz sağ saglim bebişlermizi kucagimza alalım insllah 🙏🏻❤️