68pembemavi01 tsh degerin yuksekse , hemen ilac tedavisine baslayin eutirox ve ya l tiroksin ilaci kullanicaksiniz , dozunu doktorunuz soyler. Ama merak etmeyin zararsiz bir ilactir , a grubunda yer alir, tam rahatlikla duzenli saatinizde kullanin. T3 ve t4 degeriniz yuksekse eger o zaman da ilac kullanilir ve durumda mutlaka cok dikkat ediniz ve hatta hamilelikten sonra da bu konuya ozen gosterin. Yani her iki durumda ilacla kontrole alinacak bir durum hamileliginiz icin korkmayin. Internete bebegim beyin gelisimine etki eder falan yaziyor o sizi belki korkutmusdur. Ama durum cok yuksek deger ve uzun sure tedavi edilmezse gecerli.