Korkma canım benim hamileliğimde 12 falandı doktor ilaç verdi doğuma kadar kullandım son 2 ayda ilacımın mg yükseltti sürekli kontrol altında olmanda fayda var ayda bir kan alıyorlardı benden. Çok şükür kızım 5 yaşında. Kontrol altına alındıktan sonra korkulcak hiçbişey yok.