Nklcilis mrp2023 bende tüp bebek yapmıştım tutmamıştı 8 ay sonra kendiliğinden kaldım hiç takmadığında ve hayatını onu düşünmeden yaşadığın ay bir umut doğdu. O ay tek seferlik ilişki olmuştu ve tutmuş . Şimdi 15 aylık bebeğim ve ben 1 hafta önce tekrar hamile olduğumu öğrendim. Rabbim hepinizin gönlüne göre versin. Ama umudunuzu yitirmeyin rabbimin vardır bir bildiği illaki herşeyin hayırlısı 😘😘
mrp2023 Nklcilis Allah razı olsun vardır bi vakti saati ☺️ inşallah bizede nasip eder rabbim bebeğinize hayırlı uzun ömürler versin
mrp2023 Oyku3005 bizim zor :( gebelik testini boşuna kullanıp onuda bitirmiyim tüp bebek tedavim yeni bitti
Oyku3005 AdaEcem elinizde varda yarın sabah ilk idrarla olabilir eğer fazla varsa bugün ve yarın yapabilirsiniz☺
AdaEcem Oyku3005 elimde yok, alayım Perşembe deneyim diye düşündüm ama çok merak ediyorum. İster istemez sürekli meşgul ediyor zihnimi, gebelik oldu mu olmadı, niye belirti yok🤫
zgeDenizKaramanAtmaca Bilgilianne48 bizi de bilgilendirinnnn inşallah hayırlısı ile güzel haberler alın benmki 10 dak içerisinde netleşti hemen çift çizgi olmazsa da endişelenmeyin bi on dk bekleyin :)