mrp2023 bende tüp bebek yapmıştım tutmamıştı 8 ay sonra kendiliğinden kaldım hiç takmadığında ve hayatını onu düşünmeden yaşadığın ay bir umut doğdu. O ay tek seferlik ilişki olmuştu ve tutmuş . Şimdi 15 aylık bebeğim ve ben 1 hafta önce tekrar hamile olduğumu öğrendim. Rabbim hepinizin gönlüne göre versin. Ama umudunuzu yitirmeyin rabbimin vardır bir bildiği illaki herşeyin hayırlısı 😘😘