Mery6619 Elanur34 kilosuda çok zayıf değil ki. Beslenmesine dikkat et cabuk toparlanır benim kızımda 2200 doğmuştu küvezden 2kilo çıkmıştı. Şöyle bi profilinize baktım hep kilo ile ilgili konuşmuşsunuz
semra2598 Elanur34 1. Sizin bebeğiniz erken doğum değil 37 hafta öncesi erken doğum ben 37+2 de 2385 kg doğum yaptım şimdi 57 günlük 5 kg 2 saatte bir emzirin. Anne sütü verin devamlı zayıf bebekler daha güzel büyüyorlar hızlı kilo alıyor bebekler. 😁
Semsvs LinamAsyam 2700d doğdu gebelik şekeri vardı birde ben ev taşıdım kendimi o kadar çok yordum ki çocuk fazla dayanamadı
LinamAsyam Semsvs oyy kıyamam ya keşke yorulmak zorunda kalmasaydınız ama sağlıkla doğmuş ya gerisi önemli değil Gebelik şekeri bende de var çok hassas bir durum. Kilosu da iyi maşallah subanallah 🩷
Semsvs LinamAsyam çok teşekkür ederim bebek kilo alsın diye beslenmeye dikkat ettim biraz daha sabırlı olmadı oğlum çok şükür Rabbime hamd olsun sağlıkli şuan sarılık var oda geçer dediler
denizleo09 Ben 33 de yapmıştım 2100 gram su an çocuğumu gören kimse erken doğum olduğunu anlayamaz:) tabiki büyüyorlar sizinki de erken doğum mu yahu