Melismelo Erken doğmamışki bebiş anlamadım Benim kızımda 39+5de doğdu 3kilo korkmayın emzirdikce bebiş kilo alır ☺️
aslanbeyy Doğumunuz erken olmamış ki bebeğinizin kilosu size biraz az gelebilir oda anne sütüyle çabuk toparlayacaktır . Gözünüz aydın🤲🏻
Nefisezynp Posta bi girdim 32 civarı beklerken 39 gördüm valla ben ilki 34 de yaptım şimdi 37 yi görsem şükrederim gayet iyi kilo alır önemli olan sağlık
Melekabdullah Yelda1998 senin bebegin nasil canim bende 26da yaptim yurumesi vs herhangi bir sorunu varmi
Semsvs LinamAsyam 2700d doğdu gebelik şekeri vardı birde ben ev taşıdım kendimi o kadar çok yordum ki çocuk fazla dayanamadı
Melekabdullah Elanur34 hahah kiz ne erken dogumu vaktinde dogmus bende 40haftayi gecik 2900dogurmustum Korkma toparlar♥️