Emirfaruk memnunum çok tatlı bir doktor güleryüzlü ,espri falan yapıyor rahatlatıyor seni muaynede :) ama sanırım oda sezeryan yanlısı olabilir genelde duydugum doğumları sezeryan benim ilki sezeryan oldugu için buda zorunlu sezeryan onun için takmadım