Kubishcan kesinlikle dene derim ben çok memnunum doktorumda bende 13 haftalığım gebeliğimn başından beri gidiyorum her ultrasonda bebeğimi inceleyip bana her yerini tek tek gösterip anlatıyo senin hiç birşey sormana gerek kalmıyo ve en önemliside diğer özellerdeki gibi seZeryan yanlısı olmayan bi doktor mümkünse normal ve dikişsiz doğum yaptırma taraftarı inşallah benmde öyle olur ☺️