@“Gizeminannesi”#p33336286 ahahha oluyor öyle şeyler ya dikiş karında ya da alt bölgede hiç önemli değil acıyor insanı korkutuyor bir şey olursa diye. Her türlü doğumda bir acı yaşadım bu yüzden dikişlere de bir şey olur diye ödüm kopuyor. 5 gün oldu ben artık iyileşmek istiyorum. Banada batikonla temizle dedi ama ben yakar diye korkuma onu yapamadım belki şimdiye rahat edecektim. En zorunu atlattım bunlarda geçecek ikinci doğumum. İlkinde de vardı dikişim. Ama üzerinden 6 buçuk sene geçti bu kadar olacağını bilmiyordum 😅 ay ay evlst çok güzelde bu acılar ömürden ömür götürüyor 😟